23 May 2014

Cari Followers Mei!

Assalamualaikum~ Fewwit~ Kali ni, ada segmen lagi yang Ai nak sertai :) Macam menarik je kan kan kan~ Nak tau apa? Haruslah kena baca sampai habis.

Saudari ni namanya Suriana. Segmen yang dijalankan untuk mencari pengikut sebabnya dia baru lagi, jadi pengikut pun tak ramai. Tak salahlah hendaknya Ai nak ikuti segmen ni kan. Pengikut Ai pun tak ramai. Hihi.

Macam mana nak sertai? Boleh klik gambar yang ada kat bawah ni. Paling penting, kenalah ikut Suriana dulu sebelum tu :)

http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/05/segmen-cari-followers-mei.html

3 comments:

  1. http://qieyla4everstory.blogspot.com/2014/05/segmen-cari-followers-mei.html

    done follow sini.. datang dari segmen yang sama.. blog awak menarik.. cantik gitu.. huhuhu.. visit and follow my blog back ok?? bye2~

    ReplyDelete
  2. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Ade Singgah...
    Segmen : Cari Followers Mei !
    http://freejustforu.blogspot.com/2014/05/segmen-cari-followers-mei.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,sy tag awk http://aspireangel.blogspot.com/2014/05/segmen-blogwalking-cuti-sekolah-bersama.html

    ReplyDelete